Bliv medlem af Vedsted Friskoles Støttekreds

Vi ønsker at samle alle, der har lyst til at følge og bakke op om Vedsted Friskole, og dermed være med til at støtte et skoletilbud i lokalområdet.

Støttekredsen er en vigtig del af skolens virke. Det er en styrke for skolen at have jeres opbakning.

Generalforsamling

Når man er medlem af Støttekredsen bliver man inviteret til skolens årlige generalforsamling, og man vil have mulighed for at stille op til bestyrelsen.

Støttekredsen kan vælge 5 medlemmer til skolens bestyrelse.

Medlemmer

Støttekredsen består af forældrekreds, tidligere elever, tidligere forældre, bedsteforældre og andre med interesse for skolen.

Vedsted Friskole vil i løbet af året invitere til forskellige møder, fester og arrangementer.

Ligeledes vil der hver fredag blive udsendt fredagsbrev med både hyggelig og vigtig information.

En del af fællesskabet

Støttekredsmedlemmer bliver en del af Vedsted Friskoles fællesskab.

Man bliver inviteret til at være en del af sammenholdet og mærke ånden på stedet.

Opbakning

Den opbakning og støtte i giver Vedsted Friskole er vigtig for skolens fremtid. Vi har brug for alle hænder.

Jeres engagement har stor værdi.

Indmeld dig i Vedsted Friskoles støttekreds​

Prisen for medlemsskab af Støttekredsen er 100 kr. årligt per person.

Beløbet overføres til
Reg.nr. 8401
Kontonr.4201739
Eller