Reception fredag den 5. okt kl. 15.00 - alle er velkomne

Vi afholder reception for alle interesserede og særligt indbudte gæster. Her vil du kunne møde børn, forældre, tidligere elever, tidligere og nuværende ansatte, samarbejdspartnere og andre med særlig betydning for skolens historie og virke.

Mikael byder velkommen, og han får selskab af flere andre, bl.a. borgmester for Jammerbugt Kommune Mogens Gade og Friskoleforeningens formand Peter Bendix, der også ønsker at sige et par ord i anledningen af jubilæet.

Der vil være flere festlige indslag og vi præsenterer en 125 års jubilæumsbog, som er særligt udgivet til anledningen. Vi runder af med at byde på en kop kaffe og lidt til ganen.

Se nærmere information på vores facebook-side.

Fotoudstilling og rundtur fredag den 5. oktober - alle er velkomne

Vil du gerne se dit gamle klassebillede? Vi har været en tur i arkiverne og har til lejligheden fundet en stor stak gamle billeder frem fra skolens historie. Vi har også besøg af Vedsted Lokalhistoriske Forening, som også har været en tur i deres arkiv. Vi har åbnet alle dørene rundt omkring på skolen, så det er muligt at få et kig ind. Kom og kig.

Det foregår fra ca. kl 16.00 - 18.00.

Den store klassefest fredag den 5. oktober - gensynsfest for tidligere elever og ansatte

Vi inviterer alle tidligere afgangselever og tidligere/ nuværende ansatte til klassefest. Gense dine gamle klassekammerater og lærere til et brag af en fest med mad og musik. Hjælp gerne med at finde dine gamle klassekammerater, så vi får alle med. Arrangementet kræver tilmelding. Se nærmere information på vores facebook-side.

Tilmelding sker via mail til 125@vedsted-friskole.dk. Herefter får du tilsendt detaljer om betaling mm.

Jubilæumsfesten fredag den 12. oktober - for nuværende elever og forældre

Vi inviterer alle børn fra Dagplejen Musvitten, Børnehaven Landsbyhaven og Vedsted Friskole til fest sammen med deres forældre. Tag madkurven under armen, skolen giver desserten, og vi spiller op til dans. Se nærmere information på vores facebook-side.